امکانات

مشاهده مهمترین ویژگی های MailWizz

بخش مدیریت(Backend )

در MailWizz، ناحیه بک اند توسط مدیران سیستم برای راه اندازی کل سیستم استفاده می شود.

دسترسی سریع به پشتیبانی

ما دریافت سریع کمک را برای شما آسان کرده ایم، یک پیوند میانبر در داشبورد شما قرار داده ایم تا به سرعت برای پشتیبانی تماس بگیرید.

داشبورد نمای کلی

شمارنده‌های مربوط به تعداد لیست‌های ایمیل، کمپین‌ها، مشترکین، بخش‌های لیست و سرورهای تحویل و همچنین گزارش فعالیت‌های اخیر مفصل را به راحتی مشاهده کنید.

مدیریت کاربران

کاربران مدیران سیستم هستند. می توانید هر تعداد که نیاز دارید ایجاد کنید و آنها را به گروه های کاربری مختلف با محدودیت ها و مجوزهای مختلف اختصاص دهید.

گروه های کاربری

به تعداد مورد نیاز گروه های کاربری ایجاد کنید، هر گروه می تواند مجوزها و محدودیت های بسیار دقیقی داشته باشد.

نمای کلی مشتریان

مشتریان کسانی هستند که لیست ایمیل ایجاد می کنند، مشترکین اضافه می کنند، کمپین ارسال می کنند، و غیره. شما می توانید حساب های مشتری جداگانه نامحدود داشته باشید، در این قسمت می توانید همه آنها را ببینید.

گروه های مشتری

هر تعداد گروه مشتری که نیاز دارید ایجاد کنید، هر گروه می تواند مجوزها و محدودیت های بسیار دقیقی داشته باشد.

نمای کلی لیست های ایمیل

تمام لیست های ایمیل ایجاد شده در سراسر سیستم را به روشی ساده و سرراست مدیریت کنید.

نمای کلی کمپین ها

تمام کمپین های ایمیل ایجاد شده در سراسر سیستم را مدیریت کنید. کمپین های منظم و پاسخگوی خودکار را با هم یا در نماهای جداگانه ببینید.

نمای کلی نظرسنجی ها

تمام نظرسنجی های ایجاد شده در سراسر سیستم را مدیریت کنید. به مرور کلی هر نظرسنجی که آمار دقیق در مورد نظرسنجی را نشان می دهد دسترسی پیدا کنید.

ایمیل های انبوه

مشتریانی دارید که می‌خواهید یک به‌روزرسانی یا فقط برخی اخبار معمولی را ایمیل کنید؟ این قسمت به شما امکان می دهد دقیقاً این کار را انجام دهید.

پیام ها

MailWizz شما را از انواع رویدادهایی که در سراسر سیستم رخ می دهد به روز می کند و در اینجا مکانی است که همه آنها را می بینید.

لاگ های ورود

گزارش های دقیق مربوط به ورود به سیستم را مشاهده کنید. ببینید چه کسی و چه زمانی وارد سیستم شده است، و همچنین هرگونه تلاش برای ورود ناموفق یا ورودهای مسدود شده را ببینید.

سرورهای تحویل

هر تعداد سرور تحویل را که نیاز دارید ایجاد کنید. بین سرورهای SMTP خود یا هر یک از ارائه دهندگان بزرگ ایمیل شناخته شده را انتخاب کنید. یا با هم از آنها استفاده کنید.

سرورهای پرش

هنگام استفاده از سرورهای SMTP برای تحویل، سرورهای bounce را برای مدیریت خودکار پرش اضافه کنید. برای ارائه دهندگان ایمیل، پرش به طور خودکار از طریق وب هوک پردازش می شود.

سرورهای حلقه بازخورد

هنگام استفاده از سرورهای SMTP برای تحویل، سرورهای fbl را برای مدیریت خودکار شکایات اضافه کنید. برای ارائه دهندگان ایمیل، شکایات به طور خودکار از طریق وب هوک پردازش می شوند.

مانیتور جعبه ایمیل

مانیتورهای جعبه ایمیل به نظارت بر جعبه‌های ایمیل داده شده کمک می‌کنند و بر اساس محتویات ایمیل‌های دریافتی، علیه مشترکین اقداماتی انجام می‌دهند.

دامنه های ارسال

دامنه‌های ارسالی با آدرس FROM کمپین‌های ایمیل مطابقت دارد و امضاهای DKIM مناسب را به سرفصل‌های ایمیل اضافه می‌کند، بنابراین شانس ورود ایمیل‌ها به صندوق ورودی را افزایش می‌دهد.

دامنه های ردیابی

دامنه‌های ردیابی اجازه می‌دهند دامنه‌های مورد استفاده در آدرس‌های اینترنتی ردیابی از کمپین‌های ایمیل با دامنه‌های دیگری که در اینجا مشخص می‌کنید، پنهان شوند.

لیست انواع صفحه

هر لیست ایمیل صفحات خاص خود را دارد، مانند اشتراک، لغو اشتراک و غیره. از اینجا می توانید پیش فرض هایی را که همه لیست ها به ارث می برند، پیکربندی کنید.

قالب های ایمیل

هر تعداد قالب ایمیل را که نیاز دارید ایجاد و دسته بندی کنید. طراح نیستی؟ مشکلی نیست، تقریباً هر قالب ایمیلی را آپلود کنید کار خواهد کرد.

لیست سیاه ایمیل

این یک لیست سیاه ایمیل سراسری است که کاملاً برای هر ایمیل از سیستم اعمال می شود، بنابراین آدرس های ایمیل لیست شده در اینجا هرگز هیچ ارتباطی دریافت نخواهند کرد.

مانیتورهای لیست سیاه

گاهی اوقات، ایمیل ها می توانند به دلایل نادرست به طور خودکار به لیست سیاه جهانی اضافه شوند و هنگامی که این اتفاق می افتد، شما به روشی برای نظارت بر لیست سیاه ایمیل برای حذف چنین موارد مثبت نادرست نیاز دارید.

درخواست های بلوک ایمیل

افراد می توانند ایمیل های خود را به پایگاه داده شما اضافه کنند تا هرگز از سیستم شما ایمیل دریافت نکنند. ما توصیه می کنیم همه این درخواست ها را تأیید کنید، بدون سؤال.

افزودنی ها

سیستم MailWizz خود را با برنامه های افزودنی مختلف، مانند مدیران پشتیبان، خدمات پاکسازی لیست ایمیل، پیوست های سفارشی برای مشترکین و غیره گسترش دهید.

تم ها

در حالی که ظاهر و احساس سیستم برای اکثر افراد کافی است، می توانید تم های خود را برای MailWizz طراحی کنید تا تغییرات شما در طول به روز رسانی ها باقی بماند.

زبان ها

MailWizz را می توان به راحتی به زبان خود ترجمه کرد. بسته های زبان مختلف در دسترس هستند و به راحتی می توان آنها را برای ترجمه سیستم بارگذاری کرد.

خدمات مکان IP

از خدمات موقعیت مکانی برای یافتن مکان مشترکینی که در کمپین های ایمیلی کلیک و یا باز می کنند، استفاده کنید.

پایگاه داده MaxMind

به جای پرداخت هزینه برای خدمات مکان، از پایگاه داده شهر MaxMind برای ترجمه آدرس های IP به مکان های واقعی استفاده کنید.

پایگاه داده کشورها

یک پایگاه داده کامل از کشورها برای آسان کردن انتخاب کشور مناسب برای افراد هنگام ایجاد لیست، استفاده از فیلدهای سفارشی کشور و غیره.

پایگاه داده مناطق

یک پایگاه داده کامل از مناطق (وضعیت ها) برای آسان کردن انتخاب منطقه مناسب برای افراد هنگام ایجاد لیست، استفاده از فیلدهای سفارشی مناطق و غیره.

مقالات

در صورت نیاز مقالات و دسته بندی مقالات را ایجاد و مدیریت کنید. برای نوشتن مقالات ساده نیازی به استفاده از یک سیستم خارجی مانند وردپرس نیست، از سیستم داخلی آن استفاده کنید.

صفحات

آیا باید صفحه شرایط و ضوابط خود را بنویسید؟ یا شاید سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی؟ یا هر صفحه قابل دسترسی عمومی دیگری؟ برای این منظور از قسمت صفحات استفاده کنید.

تنظیمات رایج

نام سایت، توضیحات و برچسب را تنظیم کنید. اطلاعات شرکت خود را اضافه کنید، به‌روزرسانی خودکار یا url‌های تمیز را فعال کنید، سایت api را آفلاین کنید، اندازه صفحه را برای شبکه‌های نمایش داده شده در سراسر سیستم تنظیم کنید، و بسیاری موارد دیگر.

تنظیمات درون ریزی / برون بری

تنظیمات درون ریزی و برون بری را به خوبی تنظیم کنید، تصمیم بگیرید که چه مقدار حافظه می تواند استفاده کند و چه اندازه فایل مجاز است.

تنظیمات قالب های ایمیل

محتوای تمام ایمیل هایی که توسط سیستم ارسال می شود را دوباره طراحی کنید.

تنظیمات لیست سیاه ایمیل

تصمیم بگیرید که لیست سیاه سراسری چگونه کار کند، اما عبارات منظم را برای مطابقت با آدرس های ایمیل اضافه کنید.

تنظیمات کمپین ها

تنظیمات پیوست‌ها، برچسب‌های الگو، کلمات فهرست سیاه برای موضوع و / یا محتوا، قلاب‌های وب یا دامنه‌های ممنوعه در فیلدهای کمپین را مدیریت کنید.

تنظیمات مشتری

تنظیمات جهانی مشتری را برای سرورها، دامنه ها، لیست ها، کمپین ها، نظرسنجی ها، شمارنده های سهمیه، ارسال، CDN، API و موارد دیگر مدیریت کنید.

تنظیمات 2FA (تائید دو مرحله ای)

تنظیمات احراز هویت 2 عاملی را مدیریت کنید. سپس هر کاربر و مشتری می تواند 2FA را برای هر حساب فعال یا غیرفعال کند.

تنظیمات API

تنظیمات API سراسری مانند بررسی امضای درخواست api یا فقط اجازه / مسدود کردن آدرس‌ها / محدوده‌های IP خاص را مدیریت کنید.

تنظیمات سفارشی سازی

MailWizz دارای پوسته‌های زیادی است که می‌توانید برای قسمت مدیریت، مشتری و قسمت جلویی سایت استفاده کنید. از یکی که بیشتر دوست دارید استفاده کنید.

تنظیمات CDN

تنظیمات جهانی CDN برای دارایی های برنامه. با ارائه دارایی‌ها از CDN، رندر صفحه را تسریع کنید.

تنظیمات SPF / DKIM

دامنه‌های ارسالی تنظیمات DKIM خودشان را ایجاد می‌کنند، اما می‌توانید از این قسمت برای اجبار امضاهای DKIM جهانی استفاده کنید.

تنظیمات مجوز

مدیریت مجوز در MailWizz بسیار مهم است. از این قسمت استفاده کنید تا مطمئن شوید که مجوز شما همیشه به روز است.

پیوندهای اجتماعی

مکان های مختلفی وجود دارد که می توان پیوندهای اجتماعی را نشان داد. از این برای تنظیم پیوندها برای فیس بوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و لینکدین استفاده کنید.

ویژگی های اضافی SAAS

هنگام استفاده از MailWizz برای راه اندازی یک کسب و کار، به مجوز توسعه یافته نیاز دارید.

درگاه های پرداخت

به مشتریان خود اجازه دهید تا با استفاده از درگاه های پرداخت متعدد، هزینه طرح های شما را پرداخت کنند. به‌طور پیش‌فرض، پرداخت‌های PayPal و Offline گنجانده شده‌اند و سایر موارد را می‌توان جداگانه خریداری کرد.

طرح های قیمت

هر تعداد طرح قیمتی که نیاز دارید ایجاد کنید. هر طرح قیمت به یک گروه مشتری متصل است و نشان دهنده دروازه ورود به گروه است. می تواند محدودیت ها و مجوزهای خاص خود را داشته باشد.

مدیریت سفارشات

تمام سفارشات مشتریان خود را در یک مکان مدیریت کنید. حتی می توانید سفارشات را به صورت دستی برای مشتریان خود ایجاد کنید.

کدهای تبلیغاتی

هر تعداد کد تبلیغاتی که نیاز دارید برای مشتریان خود ایجاد کنید. تخفیف با مبلغ ثابت یا فقط درصد. داده های شروع و پایان برای در دسترس بودن. کنترل زمان استفاده.

ارزها

ما هیچ فرضی در رابطه با ارزی که برای شارژ مشتریان خود استفاده خواهید کرد، انجام نمی دهیم. فقط موردی را که استفاده خواهید کرد اضافه کنید و تمام.

مالیات

مالیات‌هایی را که مشتریان هنگام تسویه‌حساب می‌پردازند مدیریت کنید. مالیات می تواند کشورها را هدف قرار دهد، بلکه مناطقی را در کشورها نیز هدف قرار می دهد.

بخش مشتری

در MailWizz، بخش مشتری توسط افرادی استفاده می شود که لیست های ایمیل، کمپین ها، نظرسنجی ها و خواندن گزارش ها و آمار را ایجاد می کنند.

داشبورد نمای کلی

شمارنده‌های مربوط به تعداد لیست‌های ایمیل، کمپین‌ها، مشترکین، الگوهای ایمیل و همچنین جزئیات کمپین‌های اخیر و گزارش فعالیت‌های اخیر را به راحتی مشاهده کنید.

مدیریت لیست های ایمیل

فهرست‌های ایمیل، فهرست مشترکین، بخش‌های فهرست، فیلدهای سفارشی، فرم‌های فهرست و صفحات فهرست را مدیریت کنید.

ابزارهای لیست ایمیل

آیا باید یک لیست بزرگ را به چندین لیست کوچکتر تقسیم کنید؟ یا لیست های ایمیل موجود را همگام سازی کنید؟ از این بخش برای این نوع اقدامات استفاده کنید.

لیست سیاه ایمیل

این یک لیست سیاه ایمیل فقط برای مشتری است که برای هر ایمیل متعلق به مشتری اعمال می‌شود، بنابراین آدرس‌های ایمیل فهرست‌شده در اینجا هرگز ارتباطی دریافت نمی‌کنند.

لیست های سرکوب

فهرست‌های سرکوب را می‌توان برای هر کمپین انتخاب کرد تا کمپین برای مشترکین فهرست‌های سرکوب انتخابی ارسال نشود. این مکمل لیست سیاه ایمیل است.

مدیریت کمپین ها

کمپین های منظم، خودکار یا تکرارشونده را مدیریت کنید. گروه های کمپین یا برچسب های کمپین سفارشی ایجاد کنید.

قالب های ایمیل

هر تعداد قالب ایمیل را که نیاز دارید ایجاد و دسته بندی کنید. یا از یکی از بسیاری از مواردی که توسط مدیران سیستم در دسترس است استفاده کنید.

سرورهای تحویل

مدیران سیستم می توانند به مشتریان اجازه دهند سرورهای تحویل خود را اضافه کنند و همچنین تصمیم بگیرند که چه تعداد و چه انواعی مجاز هستند. سپس مشتریان می توانند آنها را از اینجا مدیریت کنند.

سرورهای پرش

مدیران سیستم می توانند به مشتریان اجازه دهند سرورهای پرش خود را اضافه کنند و تصمیم بگیرند که چه تعداد مجاز به اضافه کردن هستند. سپس مشتریان می توانند آنها را از اینجا مدیریت کنند.

سرورهای حلقه بازخورد

مدیران سیستم می توانند به مشتریان اجازه دهند سرورهای حلقه بازخورد خود را اضافه کنند و تصمیم بگیرند که چه تعداد مجاز به اضافه کردن هستند. سپس مشتریان می توانند آنها را از اینجا مدیریت کنند.

مانیتور جعبه ایمیل

مدیران سیستم می توانند به مشتریان اجازه دهند مانیتورهای جعبه ایمیل خود را اضافه کنند و تصمیم بگیرند که چه تعداد مجاز به افزودن هستند. سپس مشتریان می توانند آنها را از اینجا مدیریت کنند.

دامنه های ارسال

مدیران سیستم می توانند به مشتریان اجازه دهند دامنه های ارسالی خود را اضافه کنند و تصمیم بگیرند که چه تعداد از آنها مجاز به افزودن هستند. سپس مشتریان می توانند آنها را از اینجا مدیریت کنند.

دامنه های ردیابی

مدیران سیستم می‌توانند به مشتریان اجازه دهند دامنه‌های ردیابی خود را اضافه کنند و تصمیم بگیرند که چه تعداد از آنها مجاز به افزودن هستند. سپس مشتریان می توانند آنها را از اینجا مدیریت کنند.

کلیدهای API

کلیدهای API را ایجاد کنید تا به برنامه خارجی اجازه دهید به حساب شما متصل شود و اقدامات مختلفی مانند افزودن مشترکین جدید، ایجاد کمپین و غیره را اجرا کند.

نمای کلی نظرسنجی ها

مدیران سیستم می توانند به مشتریان اجازه دهند نظرسنجی های خود را اضافه کنند و تصمیم بگیرند که چه تعداد از آنها مجاز به اضافه کردن هستند. سپس مشتریان می توانند آنها را از اینجا مدیریت کنند.

ویژگی های اضافی SAAS

هنگام استفاده از MailWizz برای راه اندازی یک کسب و کار، به مجوز توسعه یافته نیاز دارید.

طرح های قیمت

مشتریان می توانند لیستی از طرح های قیمتی را مشاهده کنند و یکی را انتخاب کنند که برای آنها منطقی تر است.

درگاه های پرداخت

مشتریان می‌توانند با انتخاب درگاه پرداخت مورد علاقه خود از بین درگاه‌هایی که توسط مدیران سیستم در دسترس است، پرداخت را انجام دهند.

تاریخچه سفارشات

مشتریانی که سفارش می دهند، تمام خریدهای خود را در صفحه تاریخچه سفارشات نشان می دهند که از آنجا می توانند فاکتورهای خود را در هر زمان دانلود کنند.

کدهای تبلیغاتی

هنگامی که مشتریان به صفحه پرداخت وارد می شوند، می توانند یک کد تبلیغاتی برای دریافت تخفیف وارد کنند.

ارزها

مشتریان می توانند با استفاده از ارز تعریف شده سیستم، پرداخت را انجام دهند.

مالیات

هنگامی که مشتری برای تسویه‌حساب می‌رود، بسته به مکان مشتری و مالیات‌های سیستم تعریف‌شده، مالیات مناسب بر کل مبلغ سفارش اعمال می‌شود.

آیا ویژگی مورد نظر شما در لیست بالا نیست؟

ممکن است MailWiz از قبل از آن پشتیبانی کند، اما شاید ما آن را به لیست بالا اضافه نکرده باشیم.
با ما تماس بگیرید و در صورت عدم وجود ویژگی، تمام تلاش خود را می کنیم تا در اسرع وقت آن را به سیستم اضافه کنیم.